Ce ii motiveaza pe Coafori

v2.i784911.w688.h458.xBCE32BC8

Ca proprietari de salon, sunt sigur că vrei să știi. Fondatorul nostru a prezentat recent un articol care răspunde la această întrebare și îi plăcea atât de mult că voia să o împărtășească cu dvs. Iată o listă de 5 lucruri pe care stilistii le doresc:

1. Mulțumesc! Vă mulțumim că ai rămas peste program, vă mulțumim pentru că ai ajuns mai devreme, vă mulțumim că ați lucrat din greu! Doar recunoaștere generală. O simplă “mulțumire” poate fi adesea uitată, dar merge mult pe calea creării culturii salonului pe care am menționat-o mai devreme și poate face o zi lungă, plină de viață, care merită și apreciată. Nu am fost surprins de acest lucru, dar am fost surprins că a fost pe lista tuturor. Vrem cu toții laude și mulțumiri.

2.Training – Avem un grup tanar, care ar dori sa isi imbunatateasca abilitatile, asa ca daca veniti in intampinarea lor cu pregatiri suplimentare si diverse traininguri sa le motiveze in munca lor zilnica. Lucruri precum cursuri sau stilist ca si oaspete, pentru a veni în ajutorul lor. În principiu, feedbackul a fost: dacă am oferit unuia dintre angajatilor mei șansa de a-și îmbunătăți abilitățile, a profitat de oportunitate si a fost foarte încatat – îmi place!

3. Ședințe foto – Șansa de a intracu o colecție într-una dintre competițiile de prestigiu a fost o mare provocare si competetie sanatoasa pentru tot personalul meu. Chiar șansa de a asista pe unii dintre membrii cu foarte multa experienta, a fost suficientă pentru unii dintre membrii echipei junior. Deci, din nou, mai multă muncă! Îmi place felul în care coaforii gândesc și îi încurajez! Cunosc un proprietar de afaceri care conduce o competiție bazată pe criterii KPI și alte obiective, iar premiul este o sedinta foto profesionala. Competitia rulează timp de trei sau mai multe luni, iar rezultatele salonului sunt destul de impresionante. Coaforii sunt motivați de punctele de creație, iar stilul și regizarea propriului dvs. album si portofoliu este la fel de bun ca și competitia.

4. Zilele Libere – Am avut unul dintre membrii echipei mele sugerandu-mi că ar dori o zi liberă pentru asi reveni. Nu ca parte a concediului sau medical, doar o zi în plus. Nu am nici o problemă cu asta atâta timp cât este câștigată și recuperata la un moment potrivit. Prefer alte stimulente, dar sunt deschis tuturor sugestiilor.

5. Bonusuri – Banii au fost menționați, dar au fost și vouchere precum bilete de cinema, vouchere de cumparaturi, produse și băuturi. Cunosc un prieten care deține un salon și a oferit personalului șansa de a câștiga un Mac! Acum, asta m-ar motiva, dar trebuie să-l faci să funcționeze pentru tine și pentru staful tău