10 sfaturi despre scrierea unui CV reușit

contact

Cand vine vorba de a aplica pentru un nou loc de munca, CV-ul tau ar putea fi doar biletul pentru a obtine acel picior initial in usa si a-ti asigura un interviu – dar cum poti asigura ca CV-ul tau este adaugat la gramada de interviu mai degraba decat aruncat direct in cos?

Punerea împreună a unui CV reușit este ușoară odată ce știi cum. Este un caz de a vă lua toate abilitățile și experiența și a le adapta la locul de muncă pentru care aplicați. Dar dacă nu îndepliniți criteriile corecte? Ei bine, am pus împreună următoarele sfaturi pentru a vă ajuta să începeți să creați un CV de succes și să vă asigurați primul loc de muncă în domeniul artelor.

Obțineți elementele de bază corecte
Nu există un mod corect sau greșit de a scrie un CV, dar există câteva secțiuni comune pe care ar trebui să le acoperiți. Acestea includ: informații personale și de contact; Educatie si Calificari; istoria muncii și / sau experiența; competențe relevante pentru locul de muncă în cauză; propriile interese, realizări sau hobby-uri; și unele referințe.

Prezentarea este cheia
Un CV de succes este întotdeauna cu atenție și clar prezentat și tipărit pe hârtie albă curată și clară. Aspectul trebuie să fie întotdeauna curat și bine structurat, iar CV-urile să nu fie niciodată îndoite sau pliate, deci utilizați un plic A4 pentru a posta aplicațiile.

Amintiți-vă întotdeauna hotspot-ul CV – zona superioară din mijlocul primei pagini este locul în care ochiul recrutorului va cădea în mod natural, așa că asigurați-vă că includeți cele mai importante informații acolo.

Nu mai mult de două pagini de A4
Un CV bun este clar, concis și face tot ce este necesar fără să se ceară. Nu aveți nevoie de pagini și pagini de hârtie – pur și simplu păstrați lucrurile scurte și dulci. Un CV este o reasigurare pentru un potențial angajator, este o șansă să bifați casetele din dreapta. Și dacă totul este satisfăcut, există șanse mai mari de interviu. De asemenea, angajatorii primesc zilnic zeci de CV-uri, deci este puțin probabil ca ei să citească câte o acoperire pentru a le acoperi. Cei mai mulți vor lua o hotărâre cu privire la un CV în secțiuni, astfel încât să rămână maxim două pagini de hârtie A4.

Înțelegerea descrierii postului
Indicațiile sunt în aplicația de lucru, citiți detaliile de la început până la sfârșit. Luați notițe și creați puncte de glonț, subliniind tot ceea ce puteți satisface și toate biții nu puteți. Cu zonele în care lipsiți, completați golurile prin adaptarea abilităților pe care le aveți. De exemplu, în cazul în care postul în cauză necesită o persoană cu experiență în vânzări, nu vă oprește nimic să utilizați orice activitate de vânzare cu amănuntul pe care ați efectuat – chiar dacă a fost ceva de ajutor pentru plata facturilor prin intermediul universității. Va demonstra abilitățile pe care le aveți și arătați cum sunt transferabile.

Adaptați CV-ul la rol
Când ați stabilit ce presupune sarcina și cum puteți potrivi fiecare cerință, creați un CV special pentru acest rol. Amintiți-vă, nu există un astfel de lucru ca un CV generic. Fiecare CV pe care îl trimiteți unui potențial angajat ar trebui să fie adaptat rolului respectiv, astfel încât să nu fie leneș și să sperăm că un CV general va funcționa pentru că nu va.

Creați un CV unic pentru fiecare lucrare pentru care solicitați. Nu trebuie să re-scrieți totul, doar să vă adaptați detaliile astfel încât acestea să fie relevante.

Utilizarea maximă a abilităților
În cadrul secțiunii abilități din CV-ul dvs. nu uitați să menționați competențele cheie care vă pot ajuta să ieșiți din mulțime. Acestea ar putea include: abilități de comunicare; competențe informatice; lucru in echipa; rezolvarea problemelor sau chiar vorbirea unei limbi străine. Abilitățile pot ieși din locurile cele mai improbabile, așa că gândiți-vă cu adevărat la ceea ce ați făcut pentru a vă dezvolta abilitățile, chiar dacă luați exemple de la a fi o echipă sportivă locală sau de a vă alătura unui grup voluntar – toate sunt relevante.

Profitarea maximă a intereselor
În interesul dvs., subliniați lucrurile care demonstrează abilitățile pe care le-ați câștigat și căutați angajatorii. Descrieți orice exemple de poziții de responsabilitate, care lucrează într-o echipă sau ceva care arată că vă puteți folosi propria inițiativă. De exemplu, dacă ați rulat ziarul universității sau dacă ați început o echipă de fotbal din liga de weekend care a devenit un succes.

Includeți tot ce arată cât de diversi, interesați și calificați sunteți. Nu includeți interese pasive cum ar fi vizionarea de televiziune, hobby-uri solitare care pot fi percepute pe măsură ce lipsiți de aptitudinile oamenilor. Asigurați-vă că sunați cu adevărat interesant.

Profitând din plin de experiență
Utilizați limbajul asertiv și pozitiv în secțiunile istorie de lucru și experiență, cum ar fi “dezvoltat”, “organizat” sau “realizat”. Încearcă să corelezi abilitățile pe care le-ai învățat cu rolul pe care îl aplici. De exemplu: “Experiența de lucru implică să lucrezi într-o echipă” sau “Această poziție implică planificarea, organizarea și conducerea, deoarece eram responsabil pentru o echipă de oameni”.

Intrați cu adevărat în abilitățile și experiența valoroasă pe care ați câștigat-o din posturile de muncă din trecut, chiar dacă ați lucrat doar într-un restaurant – fiecare vă ajută puțin.

Inclusiv referințe
Referințele ar trebui să fie de la cineva care te-a angajat în trecut și poate garanta abilitățile și experiența ta. Dacă nu ați lucrat niciodată înainte de a vă ajuta să utilizați un profesor sau un tutore ca arbitru. Încercați să includeți două dacă puteți.