Cum să scrieți o scrisoare de intenție

jobline-blog (11)

Ghid de format de conținut: 4 pași
1. Informații de contact

Pentru a începe, includeți atât informațiile angajatorului, cât și informațiile dvs. de contact. Vedeți exemplul de mai jos:

Cover-Scrisoarea-Contact-Informații

În timp ce exemplul de mai sus demonstrează informațiile pe care trebuie să le includeți în secțiune, există diferite moduri de a fi formatate. Consultați sugestiile de mai jos pentru a obține mai multe idei despre modul în care puteți structura această secțiune.

2. Introducere

Aflați cui scrieți

Puneți-vă puțin timp în încălțămintea managerului de angajare. V-ar plăcea să fiți adresați “Stimate domnule sau doamnă?” Sau “Cui îi privește?”

“Stimate doamnă sau doamnă” vă face să sunați ca și cum ați fi din anul 1865 și “căruia îi este îngrijorată” este foarte iritantă pentru angajatorii de conducere.

Puteți evita cu ușurință această problemă făcând cercetarea. Uită-te prin site-ul companiei, LinkedIn, sau chiar să dea companiei un apel pentru a cere numele directorului de angajare. Chiar dacă ați greșit, se pare că ați făcut un efort.

Prezinta-te

În primul paragraf, începeți să spuneți angajatorului poziția pentru care solicitați și cum ați aflat despre oportunitate.

Restul acestui paragraf trebuie să prezinte pe scurt informații de bază despre dvs., inclusiv: gradul, domeniul de studiu / expertiza și obiectivele carierei dvs. în ceea ce privește modul în care acestea se aliniază obiectivelor companiei.

3. Vinde-te

Al doilea paragraf ar trebui să răspundă direct la descrierea postului scrisă de managerul de angajare. Descrieți modul în care experiențele, abilitățile și abilitățile dvs. de muncă anterioare vă vor permite să satisfaceți nevoile companiei. Pentru a face acest lucru mai ușor, puteți (și ar trebui) să includeți literalmente cuvinte și expresii din descrierea postului în scrisorile de intenție.
Pentru a merge mai mult, faceți niște cercetări despre companie și încercați să aflați ce fac – și de ce – având în vedere stadiul actual al industriei. Într-un al treilea paragraf, explicați modul în care vă puteți încadra în schema respectivă și ajutați compania să avanseze și să atingă obiectivele pe care le suspectați că le pot avea.

4. Concluzie

Ultimul paragraf este numit “apel la acțiune”. Informați-i că vă place să obțineți interviu. Spune-le că vei fi în contact cu ei într-o săptămână dacă nu vei auzi. Mulțumiți-le că ați petrecut timpul pentru a vă citi scrisoarea.

Centrul de preferințe pentru confidențialitate